در این جلسه ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و بین المللی سازی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک حوزه سلامت گیلان، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پیک دانشجو شصت و سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رویکرد بررسی هدف استراتژیک ساماندهی و توانمند سازی منابع انسانی ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این جلسه که اعضا شورای راهبردی و صاحبان سنجه فرایند های داخلی در برنامه استراتژیک دانشگاه نیز حضور داشتند، ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و بین المللی سازی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک حوزه سلامت گیلان، مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شصت و سومین جلسه شورای راهبردی حوزه سلامت در گیلان، ضمن تقدیر از حضور گسترده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حماسه راه پیمایی ۲۲ بهمن، از افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان در ایام ا.. دهه فجر به عنوان دستاورد حایز اهمیت حوزه سلامت استان گیلان نام برد و گفت: بهبود کیفیت خدمت رسانی در حوزه سلامت و ارتقای سلامت جامعه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان این که همدلی تیم مدیریتی دانشگاه در حوزه های مختلف، نشانگر حرکت دانشگاه برای رسیدن به تعالی می باشد، اظهار کرد: منابع انسانی یکی از مهمترین شاخص های حایز اهمیت در سازمان و مدیریت بهره وری است که باید در لایه های مختلف دانشگاه به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نظام وقت مزدی در سازمان استقرار داشته باشد، مدیریت بهره وری محقق نخواهد شد و افزود: باید نظام کارمزدی، جایگزین نظام وقت مزدی در سازمان ها علی الخصوص در حوزه های اداری مالی شود تا بهره وری و راندمان کاری در سازمان ها افزایش پیدا کند. وی ادامه داد: بی شک وجود یک نظام ارزیابی عملکرد نیز می تواند در این خصوص مثمر ثمر باشد و برای این مهم نظام ارزیابی ۳۶۰ درجه یکی از روش های مناسب برای بررسی عملکرد کارکنان و مدیران می باشد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده با بیان این که برای ایجاد تحول در دانشگاه علوم پزشکی، باید تحول را از واحد منابع انسانی آغاز کرد، تصریح کرد: منابع انسانی به عنوان مهترین منبع یک سازمان است که اگر در این زمینه یک برنامه ریزی منسجم و درست نداشته باشیم به یک معظل دست و پا گیر در سازمان بدل خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر: http://peykedaneshjoo.ir/?p=81642

این خبر را به اشتراک بگذارید :