رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که تمام تلاش های سازمان ها در راستای ایجاد رضایتمندی برای ذینفعان است، اظهار داشت: باید ذینفعان هر سازمان شناسایی و برحسب نیازها، قوانین و مقررات موجود برنامه ریزی های لازم انجام شود.

به گزارش پیک دانشجورییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان   با اشاره به این که برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی نفعان باید شنیده شود، تصریح کرد: همان طور که بدن انسان تا زمانی که سیستم ایمنی اش درست کار می کند و در محیط مناسب قرار دارد و آب، هوا و غذا مناسب دریافت می کند، احتمال رسوخ بیماری در آن به حداقل ممکن می رسد، شنیدن صدای ذی نفعان نیز می تواند از بروز اختلال و آسیب در جامعه جلوگیری کند. بنابراین دریافت نظرات ذی نفعان پیرامون اقدامات و فعالیت های انجام شده، می تواند منجر به بهبود روند ارایه خدمات شود.

اصلاح روش های ناکارآمد، از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به این که اصلاح روش های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است، یادآور شد: مدیریت زمانِ انتظار برای ارایه خدمات، بر افزایش رضایتمندی ذی نفعان تاثیر دارد و در این زمینه، ذینفعان، مستقیما تحت تاثیر برنامه ها و فرایندهای دانشگاه قرار می گیرند.

در این جلسه، تشکیل اولین شورای راهبردی در معاونت های آموزشی و فرهنگی جهت استقرار برنامه های راهبردی از موارد حایز اهمیت در دانشگاه عنوان شد.

همچنین بررسی سنجه های بازسازی و نوسازی فضای فیزیکی و تجهیزات، بررسی خدمات برون سپاری شده و متوسط زمان پرداخت ها برحسب هدف استراتژیک مدیریت زنجیره تامین، راه اندازی سامانه پیشنهادات و آموزش کارکنان، از اهم موارد قابل توجه در جلسه بود. در این زمینه، رعایت زمان اجرای قراردادها و توسعه نظارت ها بر حسن اجرای پروژه ها و انتخاب روش های بهبود به عنوان عوامل موثر در استقرار صحیح پروژه های عمرانی مد نظر قرار گرفت.

افتتاح ۱۰ کلینیک ویژه و ۱۷ مرکز بهداشت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان

گفتنی است؛ راه اندازی ۱۰ کلینیک ویژه و ۱۷ مرکز بهداشت از جمله برنامه حایز اهمیت در این جلسه بود که افتتاح مراکز مذکور تا پایان سال ۹۶ در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

 

لینک کوتاه خبر: http://peykedaneshjoo.ir/?p=80166

این خبر را به اشتراک بگذارید :